UMUDUM…

”UMUDUM” olur musun?
Ben, sen gibiyim ya sen, ben olur musun?
Ben, durulmak istemeyen bir nehir.
Sen, üzerimdeki virane SAL olur musun?
Açsam diyorum, YÜREĞİMİN tüm kapılarını sana…
…Sen, içeri süzülen SEWDAM olur musun?
Darbe üstüne bir büyügü daha…!!!
Ama ben uslanmadım.
Ben, sen gibi karanlıkta günü yasadım…!!!
Bir dilenci misali soruyorum:
Günümdeki karanlıgı yırtan ”UMUDUM” olur musun…??

Yorum bırakın

Henüz yorum yapılmamış.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Yorum bırakın

  • Mustafa Kemal ATATÜRK

    Zafer, "Zafer benimdir" diyebilenindir. Başarı ise, "Başaracağım" diye başlayarak sonunda "Başardım" diyebilenindir.
  • Bana Kulak Ver Abi ;)

    Küçük bir söz yakarsa içini, Dost bildiklerin anlamazsa seni, Boşver dökme içini. Al eline tesbihi Koy alnını secdeye, Allah`tan başkası anlamaz seni...
  • Ziyaretci Sayısı (:

    • 4.534 Kişicik :)
  • Uyarı

    Bu Site Hiç Bir Kuruma Bağlı Olmayıp Tamamen KAFASINA GÖRE Hareket Eden Bir Müessesedir.
    İçindeki Bilgilerin Hic Bir Geçerliliği Olmayıp Alıntı Yapılması Yasakdır.
    Olduki- Sitedeki Bir Konuyu Cıktı Alıp Öğretmenize Götürüp Okuldan Kovulursanız Bizi BAĞLAMAZ.!
    Aynı Şekilde Bir Yemek Tarifiyle Aileyi Zehirlerseniz gene Bizi BAĞLAMAZ.!
    yok benim çocuğum kör oldu yok dayım damdan düştü amcamı eşşek tepti gibi mazeretleri kabul etmiyoruz.
    Yazarlarımızın Actığı Konular ve icindeki bilgiler onları bağlar
    Alone Chris © 2oo9