Ben Bir Sana Suskunum..

Yüreğimin sesi çıkmaz dili lal olmuş. Ben bir tek sana suskunum sözlerim gönlüme yetmez. 

İçimdekileri anlatacak kelimeler yok bu sözlükte. Aşığın ekmeği umut ben de bekliyorum öyle! An oluyor göz göze geliyoruz. Ne içten baktığını düşünüyorum. Sesim gönlüne ulaşıyor mu?
Garip bir his bu sende şefkati buluyorum. Başımı yaslayıp omzuna bir rüyaya dalmak istiyorum. Aramızda kilometreler var dip dibe dursak da; ulaşamıyorum.
Hayal kurmak bile zor seninle öyle imkansız duruyorsun uzaktan. Yanına yaklaşmaya ürküyor insan. Senin karşında susuyorum.
Bir cesaret düşsem peşine ama olmuyor. Gözleyenler var etraftan biliyorum. Ben bile korkup kaçıyorum. Bazen sadece bir an gözlerimiz buluşuyor seninle. Aklımdan neler geçiyor bir bilsen! Kollarımı sarıp bedenine tüm günahları seninle tatmak istiyorum.
Şehvet tutku aşk veya adı her ne ise; bırakmıyor yakamı ne gündüz ne gece! Sende beni çeken bir şey var.
Yüzündeki masumiyeti seviyorum. Bakışlarının içinde saklı o pırıltıyı sadece ben mi görüyorum? Sen de kaçıyorsun benim gibi insanlardan. Sen de bir köşe yapmışsın kendine kendin yüzünden saklanıyorsun.
Senle ilgili olan her şeyi görüyorum duyuyorum biliyorum daha önemlisi anlıyorum. Birbirimize benziyoruz. An oluyor koşup yanına geliyorum. Sanıyorum ki bütün cesaretim içimde yüzüne bakıyorum. Tam anlatacak oluyorum dilim dolanıyor öylece kalıyorum.

 

Ben bir tek sana suskunum karşında konuşamıyorum.

Yorum bırakın

Henüz yorum yapılmamış.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Yorum bırakın

  • Mustafa Kemal ATATÜRK

    Zafer, "Zafer benimdir" diyebilenindir. Başarı ise, "Başaracağım" diye başlayarak sonunda "Başardım" diyebilenindir.
  • Bana Kulak Ver Abi ;)

    Küçük bir söz yakarsa içini, Dost bildiklerin anlamazsa seni, Boşver dökme içini. Al eline tesbihi Koy alnını secdeye, Allah`tan başkası anlamaz seni...
  • Ziyaretci Sayısı (:

    • 4.534 Kişicik :)
  • Uyarı

    Bu Site Hiç Bir Kuruma Bağlı Olmayıp Tamamen KAFASINA GÖRE Hareket Eden Bir Müessesedir.
    İçindeki Bilgilerin Hic Bir Geçerliliği Olmayıp Alıntı Yapılması Yasakdır.
    Olduki- Sitedeki Bir Konuyu Cıktı Alıp Öğretmenize Götürüp Okuldan Kovulursanız Bizi BAĞLAMAZ.!
    Aynı Şekilde Bir Yemek Tarifiyle Aileyi Zehirlerseniz gene Bizi BAĞLAMAZ.!
    yok benim çocuğum kör oldu yok dayım damdan düştü amcamı eşşek tepti gibi mazeretleri kabul etmiyoruz.
    Yazarlarımızın Actığı Konular ve icindeki bilgiler onları bağlar
    Alone Chris © 2oo9