Unutamıyorum..

Unut demek kolay gel bana sor bir de.

Unutamıyorum işte unutamıyorum.

Bir şey var şuramda beni kahreden

Şuramda tam yüreğimin üstünde

Çakılı duran bir şey var

Elimde değil söküp atamıyorum.

 

Dalıp dalıp gidiyor gözlerim derinlere.

Kimi görsem biraz sana benziyor

Seni hatırlatıyor şu bulut şu gökyüzü

Şu kayaları döven deniz

Şu hüzünlü melodi şu napoliten şarkı

Bir zamanlar beraber dinlediğimiz.

 

Boyuna seni düşünüyorum durmadan usanmadan.

Şimdi diyorum o ne yapıyor acaba?

O güzelim gözleri kime bakıyor

O canım elleri nerde?

Oysa günler o günler değil

Akşamlar o akşamlar değil

Ve kalan şimdi sadece özlemin gecelerde.

 

Durup durup seni büyütüyorum içimde.

Seninle acılar büyütüyorum

Yeni yeni kederler büyütüyorum dayanılmaz.

Kirli sular yürüyor iliklerime

Bir zehir karışıyor kanıma anlıyor musun?

Bir daha görsem seni diyorum bir daha görsem

Bir gün olsun bir dakika olsun.

 

Unut demek kolay, gel bana sor bir de.

Hatırladıkça gözyaşlarımı tutamıyorum.

Dilimin ucunda sen

Başımın içinde sen

Kader misin, ecel misin nesin sen

Unutamıyorum işte, unutamıyorum…



Yorum bırakın

Henüz yorum yapılmamış.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Yorum bırakın

  • Mustafa Kemal ATATÜRK

    Zafer, "Zafer benimdir" diyebilenindir. Başarı ise, "Başaracağım" diye başlayarak sonunda "Başardım" diyebilenindir.
  • Bana Kulak Ver Abi ;)

    Küçük bir söz yakarsa içini, Dost bildiklerin anlamazsa seni, Boşver dökme içini. Al eline tesbihi Koy alnını secdeye, Allah`tan başkası anlamaz seni...
  • Ziyaretci Sayısı (:

    • 4.534 Kişicik :)
  • Uyarı

    Bu Site Hiç Bir Kuruma Bağlı Olmayıp Tamamen KAFASINA GÖRE Hareket Eden Bir Müessesedir.
    İçindeki Bilgilerin Hic Bir Geçerliliği Olmayıp Alıntı Yapılması Yasakdır.
    Olduki- Sitedeki Bir Konuyu Cıktı Alıp Öğretmenize Götürüp Okuldan Kovulursanız Bizi BAĞLAMAZ.!
    Aynı Şekilde Bir Yemek Tarifiyle Aileyi Zehirlerseniz gene Bizi BAĞLAMAZ.!
    yok benim çocuğum kör oldu yok dayım damdan düştü amcamı eşşek tepti gibi mazeretleri kabul etmiyoruz.
    Yazarlarımızın Actığı Konular ve icindeki bilgiler onları bağlar
    Alone Chris © 2oo9